Newsletter
 
Ramai la curent cu toate noutatile. Aboneaza-te la newsletterul hanson.ro!
 
Aboneaza-ma
 
Resurse
S-a lansat CharityGift.ro
Efectul interactivitatii
             online - diferentiere si
             legatura afectiva cu brandul
Evolutia bugetelor de
             marketing in plina
             criza - tu cum te pregatesti?
 
Newsletter
 
Standardele Hanson
Standarde de afisare
Stilistica imaginii
Continut si promovare
SEO
Alte observatii
 
hanson.ro
 
Resurse

S-a lansat CharityGift.ro

 
S-a lansat CharityGift.ro, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale. Echipa Hanson a realizat designul site-ului si generarea HTML pro-bono. Suntem mandri ca ni s-a oferit ocazia sa lucram alaturi de niste oameni speciali care isi doresc sa transforme actele de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activitati comune, uzuale. Sunt entuziasti, simpatici, incearca sa schimbe ceva...
 
citeste tot»
.......................................................................................................................................................
Efectul interactivitatii online – diferentiere si legatura afectiva cu brandul
 
Chiar si in Romania tot mai multe companii aleg sa investeasca in publicitatea interactiva. Desi sunt inca la inceput, campaniile de acest tip atrag din ce in ce mai multi adepti datorita rezultatelor si a eficientei. Noua generatie de marketeri intelege mai acut nevoia de legatura cu brandul, de interconectare. Pentru anumite sectoare, cum ar fi cel al producatorilor de tigari,...
 
citeste tot»
.......................................................................................................................................................
Evolutia bugetelor de marketing in plina criza – tu cum te pregatesti?
 
Perioada de criza va determina multe companii sa isi reduca bugetele de marketing si comunicare. Criza nu este insa un motiv de a reduce ritmul comunicarii. Se stie ca este delicat sa reduci bugetul de maketing, in special in perioadele de declin economic. Se mai stie si ca marketerii trebuie sa se asigure ca vor continua sa comunice la fel de eficient, sau, de ce nu, si mai eficient in conditii de criza...
 
citeste tot»
 
 
Home      Despre noi      Servicii      Produse      Portofoliu     Cariere      Presa      Contact
 
 
Termeni si conditii     Copyrightę 2008 Hanson